7 Mayıs 2012 Pazartesi

Ablamın Büyük Süprizi

Merhaba abazalar,
Ben de burada bir itiraf da bulunacağım. Olay tamamen gerçek olup,isimler farklıdır.
12 yıllık evliyiz. Kocamla iyi anlaşırız. 2 çocuğumuz var.
Anlatacağım Olay geçen yaz meydana geldi.
Ahmetle her zaman çok iyi bir seks hayatımız vardı. Genellikle ilişkilerimizin çoğunda beni orgazma götürür, ben de onu bulutların üzerine çıkarırım. ağustos ayıydı. Adet görüyordum. Eşim o gece adeta çılgınca benimle sevişmek istiyordu. Kanamam olduğu zaman genelde bana ısrarcı olmazdı,
bazan da arkamı dönerdim kalçalarımın arasında ileri geri yapmasına izin verir boşalmasına yardımcı olurdum. o gece onu yine kırmak istemedim, yüz aşağı uzandım, pijamamı aşağı sıyırdım, Ahmet kalçalarımın arasını tükrükle ıslatarak koca sikini aşağı yukarı kaydırmaya başladı. Bugün bir farklılık vardı Ahmette tükrüklü parmakla götümün deliğini okşuyordu. Birazdan niyeti belli oldu ucunu girdirebilir miyim dedi, çok gıcık olmuştum. hayatımda hiç götten ilişkiye girmediğim gibi girmekte istemiyordum. Sert bir sesle olmaz dedim ona. Yalvarmaya başladı karıcığım çok merak ediyorum nolur bir kerecik dedi. Pijamamı yukarıya çektim 31 çekmekte serbest olduğunu söyledim. Morali çok bozuldu. Kocamı çok seviyordum üzülmesini istemezdim ama götümü de vermek istemiyordum. hem çok acı vereceğini düşünüyordum, hem de itici bir tarz geliyordu bana götten sikişmek. O gece sekssiz geçti. Akşam kocamı bilgisayarda anal seks yapanlarını izleyerek 31 çekerken buldum.

Gece bana tekrar anal seksi teklif etti, çok acımayacağını bir kerecikten bir şey olmayacağını söyledise de ben yine reddettim.
Artık kocam sık sık anal film izliyor merakı ben onu tersledikçe artıyordu. Kocamın dürüstlüğünden şüphem yoktu ama onun bu anal merakı arttıkça ben üzülüyordum. Konuyu ablama açtım. Ablam bunun kötü bir şey olmadığını eniştemle evlenene kadar götten sikiştiklerini söyledi.Halen de adet günlerinde ve bazan arkadan yaptıklarını söyledi. Bunun üzerine kocamla denemeye karar verdim. İşteyken cepten aradım akşam ona istediğini vereeğini söyledim. Çocuklar gibi sevindi. Akşam yatağa geçtiğimizde siki bir başka sert olmuştu. Ahmete nasıl kolay olacağını sordum.Önünde domalmamı istedi. Götümün deliğini iyice tükrükledi, kremledi. Heyecandan ayakları titriyordu, sanki beni ilk kez sikecekti. Gözlerimi kapadım beklemeye başladım. Sikinin başı göt deliğime dayalıydı üzerime eğilmiş alttan amımı okşuyordu, ben gerilmeye başlamış bir an önce olsun bitsin istiyordum.Akmet korkma acımayacak diyerek başğarmağını deliğimin içinde gazdirmeye başlamıştı.Ahmete çok uğraşma koy su sikini dedim ve kocam sikini bastırmaya başladı, Ya Ahmet beceremiyordu ya bende sorun vardı daha gçrmeden çok canım yanmaya başladı Ahmet vazgeçmemden korktu kalçalarıma yapıştı bir yandanda sikini o dar deliğe ittiriyordu, ikide bir sikinin ucunu tükrüklüyor yeniden deliğe ittiriyordu birden bastırınca götüm yırtıldı sandım Ahh dememle Ahmet dur ucu girdi diyordu hem bacakları titriyor hem sikinin geri kalanını girdirmeye çalışıyordu o ittikçe benim götüm adeta yırtılıyor acı dayanılmaz bir hal alıyordu. Bana herzaman sevgiyle yaklaşan Ahmet adeta gözü dönmüş bir şekilde ben yandım götüm yırtıldı dedikçe o geri kalanını sokmaya çalışıyordu. az kaldı karıcığım dedikçe ittiriyordu. Yalvarma sırası bendeydi nolur Ahmet çıkar su siki deyip duruyordum.o bu işi bir an önce bitirebilmek için aniden sikini sonuna kadar kökledi,İçim parçalandı sandım ilk defa ona hayvan dedim ve öne fırlayıp sikini boşa çıkardım, ona kızmak için dönü dönmez sikinin adeta hortumdan fışkırır gibi döllerini attırdığını gördüm döllerinin bir kısmı ta yüzüme fışkırdı, hiç onun böyle tazyikli boşaldığını görmemiştim. Sarılıp ağlamaya başladım. Özür diledim,aslında onu mutlu etmek istiyordum ama dayanılacak bir acı değildi bu. kıçımı peçete ile sildim, hafif bir kanama va sızı vardı.
sabah olanları ablama anlattım, Ablam güldü az sabretseydin acın geçer götün de alışırdı dedi. Ablama abla ya senin götün büyük ya da eniştemin siki küçük dedim. Bir daha da asla denemeyeceğimi söyledim.
Ablam bana kızdı mutlu bir evliliğin var enişteme yazık yoksa başka kadınlara göz koyar dedi, Gözüm dönmüştü çok seviyorsan enişteni git sen götünü siktir dedim.Ablam gülerek bir göt değilmi veririm enişteme kurban olsun dedi. daha da çıldırdım abla ne diyorsun sen dedim ağlayarak oradan uzaklaştım. Eve dönerken kocamın iş yerine uğradım. Kocam akşam olanlardan dolayı özür diledi, ben de önemli olmadığını söyledim Ablamla aramızda geçeni anlattım. kocam dinlerken vay bacanak çok sanşlıymış demek baldızımın o güzel götünü her zaman sikiyor ha dedi gülmeye başladı. Galiba yanlış yapmıştım. Baldız keşke öyle bir iyilik yapsa dedi dahada gıcık oldum. Ayrılınca düşünmeye başladım yolda yürürken Ablamı kocamın önünde domalmış olarak canlandırdım, hem kıskandım hem de bacaklarımın arasında amımın ateşi iyice yükselmeye başladı tahrik olduğumu hissettim: Ablama özü dilemek için uğradım, Ablam kızacak bir şey olmadığını eniştemin asla kıskanmayacağını söyledi. İstersem kocamın gerçekten merakını gidereceğini söyledi.Hem kızıyor hem kocama acıyordum nasıl olduysa tamam o zaman dedim. kocamın göt merakını giderelim hadi dedim. Ne zaman deyince hemen şimdi dedim ve kocamı aradım biraz rahatsız olduğumu hemen ablamlara gelmesini söyledim. Kocam daha bir kaç dakika geçmemişti ki ablamlardaydı. Ona hazır ol ablam seni bekliyor götten verecek dedim.
Dalga geçtiğimi onu test ettiğimi sandı, yok olmaz falan dedi, uzatma hadi yatak odasına dedim. Ablam sandığımdan orospu çıktı, geceliğini giymiş külotuna kadar çıkarmıştı, Bana sen çık dedi utanırım, ben asla onları izlemeden sikişmelerine izin veremem dedim.Kocam utanıyorum Aysel senden başkasını sikmedim dedi. Rahat olmasını söyledim hem kıskanıyor hem de cayır cayır yanıyordum, garip bir duyguydu kocamın birisiyle sikişeceğini düşünmek, hem de ablamla. Pantolonunu açtım heyecanının yatışması için sikini biraz yaladım dimdik olmasını sağladım. Ablam önüne domaldı.
Ablam 36 yaşında 165 boylarında 70 kiloda bir kadın. Ablam benden 4 yaş büyük ama benden sanki daha kışkırtıcıydı. Amını uzun süredir traş etmemişti. Abla bu ne yavur amı gibi olmuş dedim, ne yapayım enişten kıllı seviyor dedi, iki çıplak insana bakmak beni kendimden geçirdi.Hayatımda olmadığım kadar tahrik olmuştum. Amımda ateş hissediyordum adeta. Ahmet büyük yarağını önünde domalmış bekleyen Ablamın götüne dayadı. Eliyle sikinin başını ve ablamın deliğini tükrüklüyordu. Ablamın götüne doğru bastırmaya başladı, Yıllardır amımı yakıp-kavuran o koca yarrak milim milim ablamın götüne giriyordu, Çok şaşırdım hiç zorlanmadan başını sokmuştu.Yanaştım kocamın yarağı artık ablamın götünde ileri geri yaparak gittikçe kayboluyordu. Ablam tempo tutmuş kalçalarını sallıyordu, şlop şlop sesleri kalçalarından kulaklarıma yansıyordu. Kocam canım baldızım çok harikasın götüne bayıldım diyerek köklüyordu.Kocam ablamın üzerine eğilmiş bir eliyle memesini avuçlamış bir eliyle de amını okşuyordu. Ablam da bir yandan kendi amını parmaklıyordu. Ablamın ensesi ve kulak memeleri kocamın dudaklarındaydı. O gün kocamın ne kadar usta bir sikici olduğunu tam anlamıştım. Çok geçmedi Kocam ablamın kasıklarından kavradı kendine bastırdı bağıra bağıra götüne boşalmaya başladı. Ablam hızla amını parmaklamaya ve kalçalarını kocamın kasıklarına vurmaya devam ediyordu. çok sürmedi Ahmet sikini Ablamın götünden çıkarmaya başladı, spermler hala damlamaya devam ediyordu. Ablamın göt deliği hala açıktı içi gözüküyordu, dışarıya da Ahmetimin spermleri sızıyordu. Ablam dolaba yöneldi, bir yandan amını okşamaya devam ederek dolaptan bir vibratör çıkarıp amına yerleştirdi.Yatağın üstünde tam bir fahişe gibi vibratörü amına sokuyordu. Çok geçmeden inleye inleye boşaldı. Artık Ahmete nolur sik beni diye yalvarıyordum. Ahmet sızan spermlerlerle sikini sıvazladı. Zaten kendinden geçmiş amıma bir çırpıda kökledi. bu sefer de orgazma doymuş olan ablam bizi izliyordu.Çok pompalamaya gerek kalmadan bağıra bağıra boşaldım.
Seksin bu kadar zevkli olacağını hiç düşünemezdim.
Ağustostan sonra artık kocam ablamın peşini bırakmadı.Fırsat buldukça onu doyasıya sikiyordu. Üçüncüden sonra amından da sikmeye başladı. Artık benim adet günlerimde kocamın bir alternatifi vardı. Hem ablam hem de kocamın artık doyumsuzluk sorunu yoktu.
Geçen kasım ayında herşeyden habersiz eniştemi ablamın kanamasını fırsat bilip yoldan çıkardım. Eniştem kocam kadar iyi bir sikici değil. Ancak çok nazik biri. Kadının ruhundan iyi anlıyor. Aralığın ilk haftası eniştemi orgazmın doruklarına çıkardıktan sonra ablamın kocamla sikişmesini nasıl bulacağını söyledim.Olmaz dedi kükredi. Ama kendisinin beni sikerken duygularını bahsettim. Kıskançlıktan çatladı.Olamaz dedi. Kocamın sikinin kendisinden büyük olduğunu ablamın büyük sik sevdiğini söyledim. Yoksa dedi, evet dedim Ablam 5 aydır Bacanağının altında inim inim inliyor dedim. Vay orospu dedi. Ama sen beni sikerken hiç öyle demiyordun dedim. Nasıl başladı dedi. Anlattım.sen her zaman göt sikerken bacanağın amla yetiniyordu dedim. O akşam eniştemi yatıştrımak için götümün bakireliğini ona verdim.
Çok ustaydı.Kaydırıcı kremle götüme nasıl köklediğinin farkında bile olmadım. Aynı gece sürpriz yaptım kocama da götten verdim.
Henüz dördümüz bir arada sikişmedik ama ne kocam ne deeniştem am sıkıntısı çekmiyor kimin gönlü kimi nasıl istiyorsa sikiyor.Alan memnun veren memnun….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder